Vart tog fredagen vägen?

Vilken slappardag det har blivit för min del idag....
Har fått gjort alldeles för lite....
men men, typiskt att man ska bli pigg nu när klockan är över 9 bara! är jätte sugen att gå ut på en promenad, men vissa delar av LA´s mörka gator känns inte så lockande när man är själv... Har blivit rådd både en och två gånger att inte gå ut själv när det är mörk även om vi bor i de lite finare kvarteren.
Nu är det redan morgon för er hemma i Sverige! usch vad onödigt det känns att jag slösat bort en hel ledig (nästan) fredag på albsolut ingenting!
Aja, imorgon är en ny dag med nya tag! tyvärr jobbar jag nästan hela dagen men....
Marika kommer ju i alla fall hem imorgon kväll så det ser jag fram emot! massor! känns som om hon vart borta i evigheter! vi har saknat henne här!

Hoppas att alla ni morgonpigga hemma i Sverige får en bra start på dagen!

Kram
Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0