Planerna för kvällen

Troligtvis blir kvällen som vi tidigare planerat :)
Jag får till och med sluta ett par timmar tidigare än beräknat! Det är bara att tacka och ta emot :) sånt är alltid välkommet!

Är ju som sagt tjejernas sista kväll ikväll och vi tänkte gå ut och ta några drinkar! kommer säkert bli jätte trevligt! Just nu är dom ute och äter middag på en jätte mysig restaurang på The Grove.
Ska dock bli väldigt tråkigt att tjejerna åker imorgon... som vanligt har tiden sprunit iväg här alldeles för fort! Har verkligen vart super kul att träffa dom!

Nu måste jag fixa mig iordning!

Kram
Karin


Kommentarer
Postat av: Frida.

tack för en underhållande blogg, men jag är så sugen på att se tjejernas kläder som dom har shoppat. så har dom egna bloggar som man kan titta in på. kram

2008-05-04 @ 11:04:30
URL: http://www.moberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0