Entourage-inspelning på Urth Caffé!

Puh, jag har fortfarande inte lugnat ner mig efter dagens händelser. Har precis börjat inse att jag faktiskt har pratat med Jessica Alba och sett en inspelning med entourage-killarna idag. Det känns rätt stort måste jag erkänna. Trots att man bor i LA är det rätt svårt att befinna sig på rätt ställe vid rätt tillfälle, men idag fick vi verkligen till det bra! Här kommer lite bilder från entourage-inspelningen på vårt favorit café Urth Café..

image507
 
image508

image509

image510
Inte världens tydligaste bilder,
men har ni sett entourage lär ni ju känna igen grabbarna iaf! :)
Förhoppningsvis har Karin fått till lite bra bilder och dessutom håller jag på att ladda upp en video på youtube som kommer upp här på bloggen senare. Den blev faktiskt rätt lyckad!

Kram /Matilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0