Det finns inte ord för det..

Kommer ni ihåg när jag för ett tag sedan berättade om att jag hade unnat mig en dyr juicy-dress och några timmar senare samma dag gick min kamera sönder. Det är PRECIS samma sak varje gång man unnar sig något dyrt. Igår spenderade jag ju som sagt väldigt mycket pengar på vår hawaiiresa, och nu ikväll blev såklart min bil bort towad. Är det inte helt sjukt? Varje gång man är glad över något så händer det något så att man inte kan vara sådär glad längre.
Men det var bara att betala och inte tänka så mycket. Det är ju något man bara måste göra.. 152 dollar åt skogen! Plus taxiresan vi blev tvugna att göra för att åka och hämta bilen. Men det var ju faktiskt bara mitt egna fel. Parkerade på samma parkering som vi alltid brukar stå på och slarvade med att läsa skyltarna eftersom vi stått där förut. Stupid Stupid me!!

/Matilda.

Kommentarer
Postat av: Marika

aahnneeej tilda!!!!!:(:(

vart parkerade du?? theory pa melrose??
stackare... om det hjalper sa har jag tappat bort min kamera och fatt en ticket pa min bil hemma i LA for jag parkerade ju den pa sidan dar det ar street sweeping pa torsdagmorgon (for jag trodde ju att vi skulle komma hem onsdag) sa det var inget jag kunde gora..:(

2008-05-02 @ 22:14:32
Postat av: Karin (Living LA)

Stackare Tilda!
läste precis! fan va trist!:(

2008-05-02 @ 22:19:51
URL: http://livingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0