Lyckorus;)

Idag är jag super glad! Roligt egentligen att sånna här saker kan få en att bli så glad!
Efter gymmet imorse tog jag en liten promenad.. gick på en gata där jag säkert gått tusen gånger innan.
Plösligt så får jag för mig att jag ska gå in i en liten smyckesaffär.. Den lilla butiken är proppfull med allt från armband, halsband, ringar, och örhängen till sjalar och nyckelringar. mitt i all denna oordning (som de faktiskt var) hittade jag en liten dröm låda. Började gräva runt lite och hittade par efter par med söta örhängen! det bästa av allt, utan på lådan stog en lapp med texten: $ 1. alltså kostade dom i nuläget inte mer än 6.50 kr styck!! weehoo! sånt tycker vi om! då gör de inget om man bara skulle använda dom en gång;)
Efter yttligare lite letande runt om i butiken hittade jag faktiskt massa fina saker! dit får de definitivt bli ett besök snart igen.

Dagens inköp (blev trots allt bara 4 par):
image12


Inte världens bästa bilder, men de fick bli som de blev!

Jaha, nu bestämde sig först Internet och sedan bloggen för att krångla!
Detta inlägget kommer in lite senare än vad de skrevs, hoppas det är okej ändå :)

Btw, Brandon skämdes idag! He messed it up! Han hade tagit fel på alla tider å dagar, blev visst lite mycket på en gång när vi bokade...

Nu har även vår nya header kommit upp! snygg va?
Stort tack igen till Isabelle

God natt allihopa! (nu är de iofs morgon i Sverige)

Puss å Kram Karin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0