Utmaning!!

Precis som Matilda tidigare utmanade mig och Marika på att lägga upp studentbilder en gång, tänkte jag nu utmana dom på bilder från balen :) Även om jag vet att baltiderna är för länge sedan förbi så är det ganska kul att titta tillbaka och drömma lite...
Men så när jag började leta bland mina bilder så kom jag på att jag ju faktiskt gick på 3 baler! (en var i tvåan, en var min, och en var min kompis). Aja, här kommer i alla fall bilder från mina baler!


Min första bal! Försökte hitta en bild där man såg hela klänningen, men det var lättare sagt än gjort... hahaa


Min "riktiga" bal! Jag & Mikael utanför Valand i Göteborg


Min tredje bal! Denna gången hemma i Lysekil :) Samma klänning som i Göteborg fick det bli eftersom det hela bestämdes med ganska kort varsel... men frisyren är annorlunda i alla fall :P (även om jag såg nu att det var ganska svårt att se på bilderna...) Här gick jag med min super goa vän Johan.

Sååå nu Tilda och Marre, nu blir det upp till bevis ;)

PUSS
Karin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0