Nostalgi!

Hej bloggen. Det är absolut inte semester för mig längre.. idag har jag jobbat i ca 12 timmar.. och ska jobba i säkert 4 timmar till. Suck. Som tur är sitter barnen bara framför tv:n, tittar på Hannah Montana och äter Kung Fu Panda nuggets och mac and cheese. Jag sitter med min laptop i knäet och tittar på gamla bilder.. haha, jag måste få bjuda er på några! Egentligen skulle jag vilja lägga in ett jätte gammalt försök till en videoblogg, den e så sjukt rolig.. jag har säkert kollat på den 20 gånger nu. Men jag måste faktiskt be Karin om tillåtelse innan jag gör det! :) Här kommer lite gamla bilder så länge..

Okej, jag skulle verkligen kunna göra det här inlägget hur långt som helst. Jag blir så himla nostalgisk! :)


Den allra första bilden jag kan hitta på mig och Karin tillsammans. Här är vi på IKEA för att handla inför en adventsfika, som för övrigt blev så nära en svensk jul vi kom förra året.


Första bilden jag hittar på Marika och mig. Här är vi på the Grove för att se konstsnö och lyssna på Sean Kingston. Samma dag som bilden innan.


Allra första gången vi gick ut tillsammans i Hollywood. Med Malin från NY också.

Så mysig bild! Fatta att vi knappt kände varandra här!

Första gången på Six flags. Tillsammans med Zahide, Malin och Sophia som också är au pairer. Jag tycker både Karin och Marika ser så små ut på den här bilden! :)

Den här bilden påminner mig om hur kallt det faktiskt var i LA i vintras. Titta vad påklädda vi är!

En av alla mysiga södagsfrukostar på starbucks.

Ohh, den där jul-latten var ju såå god!

Karin och Marika tog med mig ut på sushibar trots att jag sa att jag hatade sushi (eller kanske var det just därför dom tog med mig). Ända sedan den kvällen har jag iaf älskat sushi! :)

Marika och jag försöker göra julkort på stranden

Haha. Såå länge sen!

Så mycket minnen!
Nu börjar det bli läggdags här..
Kram Matilda.


Kommentarer
Postat av: annie

Hur länge stannar ni?=)

2008-08-28 @ 23:39:23
URL: http://lacatus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0