The american houses

Måste bara få berätta om i lördagskväll när vi var och kollade på film hos Eric (en kompis till oss). Vi har inte känt honom speciellt länge, och därmed var det också första gången som vi besökte hans hus.
Alltså, om det fanns ett speciellt sätt som jag hade föreställt mig att amerikanska hus skulle se ut innan jag kom hit, så hade han det huset! Stort, maffigt, 1000 badrum, och sådär typiskt amerikansk inredning. Husen som vi bor är inte riktigt så "amerikanska". Huset som jag bor i är inrett i "spanish-style", huset som Marika bor i är mer svenskt, och Matildas hus... ja haha, det är nog som en sorts blandning... "Leksaker-o-barnens-konstverk-överallt-stilen" kallar hon det själv ;)

Det var i alla fall riktigt kul att se hans hus! Jag menar, antalet gästrum och badrum var nog typ mer än jag kan räkna till...


image332
Kanske trodde man innan att alla americanska hus var i storlek med det här?
 Huset på bilden är INTE huset som vi besökte
(Bild hämtad från: realestategrig.com/Buyers.htm)

/Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0