Shiiet...

...vilken uppmärksamhet vårt inlägg om Robyn fått!! Mest negativa som tex "hon är ju redan stor, vart har du hållt hus?" osv haha, men jag tycker de här kommentarerna var lite roliga:p Och så kanske jag måste säga en sak till, hon är inte stor eller känd överhuvudtaget här än, ingen vet vem hon är förutom svenskarna här. Och en sak till, bara för att hon är stor i Sverige och att svenskar tycker att hon är bra så krävs det ganska så mycket av en artist att slå igenom i USA om man inte är härifrån, de enda svenska artister som en del amerikaner vet om är ju bara ABBA och kanske The Cardigans och Roxette och det var ju ganska så längesen de nådde toppen av sina karriärer... Men om nu Robyn fortsätter kämpa kanske hon kan slå igenom här, vi får hålla tummarna! 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag håller inte riktigt med er tjejer - hon är faktiskt väldigt stor i USA. Folk kanske inte vet vem hon är, eller att hon är ifrån Sverige men jag har hört hennes låtar spelas på radio både under min vistelse nu och min förra vistelse i USA..och då är jag ändå sämst på att ens tänka på vem en person i media är.

Kramar på er, hoppas ni njuter av vädret - helt sjukt att det snart gått ett år. Jag har redan flyg hem färdigt :S

2008-04-16 @ 22:22:57
URL: http://sophialife.blogg.se
Postat av: USA älskaren

"INGEN vet vem hon är". Ni är för söta. Har ni kollat in blondinbellas blogg? Ser vissa likheter här..

2008-04-16 @ 23:00:29
URL: http://gudarnasgud.blogg.se
Postat av: Gud

Kolla perezhilton.com så ska ni få se att folk vet om henne!!!!!!!

2008-04-17 @ 17:23:07
Postat av: Jesper

Jag måste tyvärr hålla med de andra..
"ingen vet vem hon är förutom svenskarna här"

Hon är faktiskt mycket mer känd än ni tror i USA :)
Ännu mer nu efter Robyn & Kleerup - "With Every Heartbeat".

Busungar där ;)

2008-04-18 @ 11:20:27
URL: http://www.SDskies.com
Postat av: Jesper

Verkligen ute o cyklar, hihihi..

The Hives blev i USA valda till världens bästa live-band och är större i USA än de är i Sverige.
The Sounds är välkända i USA.
Millencolin, Hellacopters.. tralallalaaaaa..... hihihoho =)
Sov gott!

2008-04-18 @ 11:27:44
URL: http://www.SDskies.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0