News från Mammoth

Ånej Matilda, jag (Marika) kommer allt att hjälpa till med bloggen även om jag befinner mig i Mammoth! Jag kommer kanske inte att skriva så mycket för mitt internet är ganska så segt här men ni kommer i alla fall få veta lite om vad jag håller på med här.

Vi tog det lungt på morgonen så vi kom ut i backarna ganska sent men sen stannade vi där nästan tills de stängde:) Jag tog mig upp till högsta toppen idag även om det var ganska vindigt, men det var det verkligen värt! Där uppe finns nämligen de bästa svarta backarna:)

image378


Jag i gondolen på väg mot högsta toppen.

När vi kom ner till vårt hotell gick vi ut och käkade och sen gick jag och ett av mina aupairbarn till det härliga poolområdet:) Nu ska jag duscha och ikväll snackas det om sushi och kanske bio:)

Kommentarer
Postat av: Josephine

oj så det ser fint ut!! Och kul att du är stolt svensk med fin flagga på mössan:) I Finland skulle jag inte våga gå med en mössa med svensk flagga om kvällarna, dock..

2008-04-08 @ 09:34:31
URL: http://mumintroll84.blogg.se
Postat av: Marika

Hahah nej, den där mössan är inte min. Jag tappade bort min egen mössa (någon som är förvånad?) så jag lånade den här av in värdfamilj. De brukar hänga med det svenska snowbordlandslaget så på märket står det "Swedish Snowboard Team".

2008-04-08 @ 17:50:53
URL: http://livingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0