Slutet på Oslo

Shit, nu var det så länge sen jag bloggade att jag nästan har glömt bort hur man gör. Känner att jag har saknat det. Men från och med nu kanske vi kan börja satsa lite mer på bloggen igen, för nu är det sista veckan vi lever det här jobbajobbajobba-livet som vi har gjort de senaste 3 månaderna! :)

Lite uppdatering om vad som sker i våra liv nu kanske.. Vi har sagt upp vår lägenhet och till helgen drar vi alla tre ifrån Oslo. Marika åker upp till Boden för att träffa familjen och packa om väskan för att åka och träffa Petra i Australien. Sen ska dom resa runt där nere tillsammans. Jag och Karin drar en liten sverige-road trip till bla, Lysekil, Finspång och Sthlm. Sedan drar vi också vidare mot solen- Bali, Malaysia och Thailand. Och förhoppningsvis möter vi upp Marika och Petra där nånstans på vägen så att vi kan resa lite tillsammans! Det ska bli oerhört skönt med värme och ledighet.. Sjukt kul kommer det bli!

Så nu är Oslo över för denna gången. Men jag är rätt säker på att vi alla tre kommer vara tillbaka här i sommar. Tre månader är lite för kort tid för att vara färdig med Oslo.. Vi har det faktiskt rätt bra har! :)

Kramar till er! /Matilda

Kommentarer
Postat av: Ronja

Karin din banan! Du får höra av dig om ni åker förbi Uppsala på roadtripen! Isåfall kommer jag bege mig dit.. Satt och tänkte på de för nån dag sen, att de är 2 ÅR sen jag träffa dig snart.. sjuuukt länge :) hoppas allt är bra. PUSS

2009-01-28 @ 22:27:33
URL: http://ronjawallgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjejer tjejer tjejer! jag saknar er såååå sjukt mycket.. När åker ni hem?! jag hänger inte med alls nu.. vad händer?! Puss & kram

2009-01-30 @ 09:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0