Singstar night

Jag har just upptäckt hur mycket jag älskar att sova. Man uppskattar de så otroligt mycket mer när man nästan aldrig får sova ut. Det har jag gjort idag i alla fall, och de var såå skönt!
Igår kväll satt vi planlöst hemma och gjorde ingenting när några utav mina och Matildas jobbarkompisar ringer och undrar om vi ska vara med på en omgång Singstar. Sjävlklart är vi inte sena till att tacka nej till de. Tyvärr så mådde Matilda stackarn dåligt, så hon stannade hemma i sängen medans jag och Marika rockade skiten ur grabbarna ;) Att Singstar kan vara så kul!



Kramar Karin

Kommentarer
Postat av: Limpan

Låter ju super kul =) Saknar er tjejer.. Vi har vart på bio ikväll, ovanligt va?! My best friends gril, rolig och bra film.. Stackars Matilda, ni får ta hand om henne.. ge henne en kram från mig också! Bamsekramar till er alla!

2009-01-05 @ 00:47:02
URL: http://linnilimpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0