Krabi, Thailand

Sadar ja! Nu var vi framme i Thailand, skont att de bara var en kort flygresa pa 1 timme. Tyvarr sa har Tilda stackarn blivit sjuk :( Hon ar super forkyld och har haft jatte jobbig huvudvark! Stackarn lag pa rummet nastan hela dagen igar, och har aven gjort de sedan vi anlande hit idag :( Hoppas hon ar pa battringsvagen nu! finns inge varre an att vara pa semester och vara orkeslos! Sa nu haller vi tummarna for snabb battring! :)
Ska i alla fall forsoka ta oss till stranden har imorgon!

Hoppas allt ar bra med er!

Kram Karin


Kommentarer
Postat av: Filippa&Carolin

Hej igen! Det är tjejerna som är i LA och vi behöver lite råd haha.. jag skrev för ett tag sedan och frågade om ni använde falska legg men nu undrar jag vad för slags falsklegg ni använde? för vi har fått höra att dem är stenhårda här. :) hade varit snällt om ni svarat.

2009-02-27 @ 18:34:15
Postat av: Ulrika

Stackars Dig Matilda...hoppas det går över fort.

Är ju inte kul att vara sjuk och särskilt inte när man är på semester.

Bamsekramar från mig

2009-02-27 @ 22:21:10
Postat av: Anonym

yes!

2009-02-27 @ 23:56:40
Postat av: Karin (livingla)

Svar Filippa och Carolin:

Jag svarde till er pa den bloggadressen ni skrev med sist? sakra pa att ni inte fick de?

Annars far jag skriva ett nytt svar :)

Kram fran oss!

2009-02-28 @ 03:12:43
Postat av: Sandra Karlsson

Tycker mycket om det du skrev! Mysigt att se lite prima saker och inte bara det vanliga sakerna som man kan se om hela tiden. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0