Bali Baby!

Har var de lite daligt med uppdatering ser jag! Vill i alla fall inleda med ett stort ♥ till alla pa alla hjartans dag! Just nu sitter vi pa ett litet Internet cafe har pa Bali, det kom en lite regnskur sa vi bestamde oss for att fordriva tiden bast vi kunde :) Resan hit var... laaaaang!! ca 22 timmar tror jag vi fick de till.. men de var de vart! Tyvarr sa har de dock vart ganska mulet vader anda sedan vi kom, men igar fick vi i alla fall smaka pa lite sol! och sen sa har vi aven fatt de bevisat for oss att det faktistk inte kravs sol for att man ska branna sig.. aj aj!! haha.. Forresten sa ar allt galet billigt har! funderar pa om vi ska ga och ta varsin fruktdrink nu for sadar.. hm... 7 kr?
Ne, nu ser det ut som om solen tittar fram igen sa nu ska vi nog bege oss ut!

Ta hand om er! och mycket karlek nu idag!!

Puss och Kram ♥



Kommentarer
Postat av: R

Puss o kram till er också!

2009-02-14 @ 23:42:55
Postat av: Marika

Skont att niu kom fram sakert!:) Aven om ni hade lang resa sa slar jag er latt, for mig tog allt ca 50 timmar!!! Gissa om jag var lite less... Men men allt ar ratt sa bra har i Sydney forutom att jag inte sett solen anda sen jag kom till Australien (10 dgr sen!!), sa jag langtar verkligen till Bali!:) Jag har glomt losenordet till bloggen eller sa har brudarna andrat? Det ar darfor jag skriver har.. Ha det bra allihop! Cheeers!:)

2009-02-15 @ 11:29:30
Postat av: Linn

Heeeej tjejer!! låter heeelt underbart, är lite avis måste jag säga.. jag sa upp mig i fredags från jobbet, så jobbar bara v.8 och sen slutar jag.. har fått en reservplats på sälj och marknadshögskolan så jag ska börja plugga =) känns jätte bra faktiskt.. äntligen ska jag göra något vettigt.. har massa att berätta men kan inte skriva här! Hörs snart, saknar er massa massa!! puss puss puss puss puss

2009-02-15 @ 14:05:22
URL: http://linnilimpan.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag blir avens med...här är det jättekallt och soligt så det är ju positivt.Men Bali vore ju inte fel nu....drömmer mig bort en stund tror jag.

kramar och hade så härligt.

2009-02-15 @ 20:38:32
Postat av: Anonym

hur länge????

2009-02-15 @ 21:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0