Vår sista helg i LA

Tro det eller ej, men vi lever faktiskt fortfarande. Vår sista fredagsutgång som jag skrev om i det senaste inlägget blev väldigt lyckad. Men ännu mer lyckad måste jag nog säga att vår sista lördagsutgång blev. Då var vi på Kress där vår kompis Jonatan och hans kompis hade bord på VIP takvåningen. Det är riktigt läckert där uppe! Och gissa vem som hade bordet precis bakom oss då? Rihanna och Chris Brown :) Det var en jäkligt lyckad kväll. Vi satt och funderade länge på hur tusan Rihanna kunde få sitta där och shota som en galning. Alla vet ju hur gammal hon är. De borde ju kunna bli av med sina tillstånd. Aja, heter man Rihanna får man kanske göra precis vad man vill.

Resten av helgen var också mycket lyckad. Karin och jag vaknade upp (efter två efterfester) rätt sent på söndagen uppe i hillsen. Så vi drog ner på Beverly drive för att käka lite frukost. Sen shoppade vi på Rodeo drive och Melrose lite innan det var dags för min avskedsfest med värdfamiljen och grannarna. Nu har vi två dagar kvar i LA.

Vår allra sista utgång är dessutom på g ikväll.. planerna verkar lovande!
Kram Matilda.


Kommentarer
Postat av: ARASH

OMG!! dehär e typ det största som har hänt i mitt liv!



haha nerå men de e fan jävligt coolt! snacka inte med dom eller?

2008-09-11 @ 13:49:52
Postat av: Anonym

2008-09-11 @ 14:59:12
Postat av: R

Eh, hon är väl född samma år som ni.

så vad gjorde ni där?

puss

2008-09-11 @ 15:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0