Updates från Matilda

Hej bloggen!

Nu sitter vi här i lägenheten på Manhattan en allra sista kväll. Karin & Marika springer runt o gör nått annat. Packar det sista skulle jag tro. Och spelar lite wii kanske. Klockan fyra i natt, eller imorgon bitti, går taxin mot Newark där flyget mot miami väntar. Jag sitter o funderar på om jag ska gå o lägga mig nu.. eller skita i att gå o lägga mig alls. Vet inte vilket somm blir bäst! Ikväll bjöd iaf jag och Marika med Karin på en broadwayshow eftersom hon fyller år snart. Så vi har varit o sett hairspray, sjuktbra var den! :) Glad i hela kroppen nu!

jaja, nu ska jag också försöka sätta mig på mina väskor så att de går och stänga igen. Nästa gång vi hörs blir på Miami! Hoppas ni alla har det jättebra! Stor kram från mig!!

Kommentarer
Postat av: mirres syrra

vad brra att ni verkar ha det brrra :D fortsätt blogga om hur ni har det i FLROIDA:D lite avis jag är! PUSSOKRAM

2008-09-17 @ 16:29:01
Postat av: Erika

Åh vad kul att läsa om allt ni gör....

2008-09-18 @ 22:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0