...Så var sagan slut

Nu är klockan tio över fyra på natten. Jag har precis bäddat ner mig i sängen men tvivlar på att jag kommer somna överhuvudtaget. Det är för mycket på gång för att jag ska kunna tillåta mig själv att sova. Jag har haft den här känslan en gång förut. Och det var för exakt ett år sedan... när jag lämnade Sverige och min trygghet för att flytta till LA. Då var jag uppe nästan hela natten och packade och städade och försökte få mig själv att förstå vad som verkligen var på gång att hända. Nu är jag tillbaka vid precis samma känsla.. men den här gången ska jag lämna LA och mitt härliga liv här, för att flytta tillbaka hem till Sverige. Inte heller den här gången förstår jag att det verkligen är på gång. Men till skillnad från Karin så har jag redan gråtit en massa. Nu har jag verkligen gjort alla mina vardagssaker här för sista gången och jag har kramat alla människor i mitt liv för sista gången. Det är fruktansvärt sorgligt!
Klockan halv åtta kommer Karin och hämtar mig. Klockan kvart i tio lyfter vi från LA! Nu har vi dessutom bloggat från LA för sista gången. åh, jag sa ju att det här är sorgligt!!!

Hej då LA!
/Matilda

Kommentarer
Postat av: jenny

men gud va hemskt! jag som älskar den här bloggen!

2008-09-11 @ 15:05:03
URL: http://thehills.webblogg.se/
Postat av: viktoria

jag kommer oxå sakna bloggen! :( men cant wait tills du kommer hem ;)

2008-09-11 @ 22:18:14
Postat av: Sophia

Heej tjejer,

tänkte bara förvarna er att livet i Sverige känns otroligt tråkigt, regnigt och grått. Ibland är det pesten att bo hemma, att leva i reality och vissa stunder vill jag bara ta första flyget bort. Jag tror kanske vi vänjer oss, men bara så ni vet livet är hårt här.. Njut så länge ni kan, hitta alternativa giftermål kanske ;)



/Sophia

2008-09-11 @ 23:48:28
URL: http://sophialife.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag kommer sakna er blogg med!! :) Vad ska ni göra när ni kommer tillbaks till Sverige??



kram /T

2008-09-12 @ 14:27:28
URL: http://thisistina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0