Puuust, vilken dag!

Jag har nog aldrig någonsin haft så mycket häftig hjärtklappning som jag har haft idag. Och jag är ganska säker på att Karin & Marika känner samma sak! Vår förmiddag blev väldigt olik alla andra förmiddagar.. på både gott och ont. Det började med en shoppingrunda på american apparel då Marika och jag hittade varsin klänning. Sedan åkte vi vidare till vårt favorit café Urth Caffé på Melrose Ave. När vi kom fram dit visade det sig att det var stängt idag på grund av en inspelning. När vi frågade vakterna vad de spelade in fick vi svaret: "Entourage". Efter det svaret var vi inte längre besvikna på att vårt favoritcafé var stängt.. utan vi hängde kvar där med alla paparazis och tittade på inspelningen av entourage. Fan, va häftigt det var att se entourage-gänget på så nära håll. Efter ett tag blev vi uttråkade och kände att vi ändå ville ha en kopp kaffe.. vi åkte då vidare till Urth Caffé på Beverly Dr. När vi har fått vårt kaffe och är mitt inne i en diskussion vid bordet, tappar Marika andan och försöker få fram orden: "aaaaaaah, det var ju hon.. hon som är är så snygg, som är gravid.. Jessica". Från början trodde vi inte ett ögonblick på att Jessica Alba precis hade gått in på urth Caffé utan en enda paparazi efter sig. Men efter att vi alla tre hade gått förbi hennes bord ett par gånger och dessutom frågat servitören om det var hon, så var vi säkra till 110%. Vi gick fram till hennes bord och frågade väldigt trevligt om vi kunde få ta en bild med henne. Hon svarade artigt nej, (vilket inte gjorde så mycket då ingen utan oss hade något batteri kvar på kameran efter all fotografering vid entourage-inspelningen, haha.) men sa att hon gärna kunde signera något åt oss. Glada och nöjda sprang vi därifrån eftersom Karin var försenad till jobbet. När vi kommer fram till parkeringshuset inser jag att jag har lyckats låsa in mina nycklar i bilen. Heeeerregud, vilken dag! Det blev som sagt hjärtklappning på hjärtklappning på hjärtklappning.. Karin som redan var sen hem fick ta en taxi hem, medan jag och Marika kröp runt under min bil och letade efter en extranyckel som jag trodde skulle finnas där. Efter ett jäkla krypande, mycket oljiga armar och en hel del blickar hittade vi nyckeln och skyndade oss hem. Marika & jag hann hem i tid till jobbet.. nu hoppas vi på att Karin lyckades komma hem utan att någon märkte att hon var sen!

Nu måste jag andas ut i ett par minuter innan det är dags att ge sig av till jobbet. Puuuuh, vilken dag! Bilder och filmer kommer självklart senare! :)

Kram på er! / Matilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0