Positiva tankar!

Usch, vilka deppiga inlägg vi har fått till här på bloggen idag. Jag satt precis och försökte tänka ut nått roligt som har hänt under dagen, men jag kom faktiskt inte på nånting. Alla dagar kan ju inte vara bra dagar, eller hur?! Men sen tittade jag till på mitt nattduksbord och fick syn på min present som jag fick av Karin & Marika på min 20-årsdag. Det är ett väldigt genomarbetat fotoalbum, med hur mycket roliga bilder, minnen och texter som helst. Jag önskar att ni alla kunde få se det, för gud vilket bra jobb tjejerna har gjort. Men ni får nöja er med lite suddiga bilder så länge..

image597
Egentligen är du rikigt vacker, även när du skivar macker.
image598
Du är en helt fantastisk tjej, precis som Beatles och Laila K.
image599
San Diego, Newport och LA... äähh... Jag är inte så insatt!
image600
Living LA det är vi... 3 tjejer utan kli.

Någon mer än jag som inte blev ett dugg förvånad över att halva albumet är inspirerat av Björn Gustavsson? ;) Haha!

image601
Underbara Underbara Underbara!

/Matilda.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Åhh va roligt! Jättefint gjort. ;)

2008-05-29 @ 08:04:02
URL: http://larnaca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0