Natti natti!

Det verkar inte som att Matilda och Karin har så mycket internettid på Hawaii. men de kan vara lugna jag har skött mig bra idag, svarat på alla kommentarer och Living LAmail. men imorgon hoppas jag på att höra mer om hur de har det på Hawaii!:)

idag har vädret äntligen vänt här i LA, det var rätt trist hela förra veckan men idag låg jag ute och solade i drygt en timme och jag är nu illröd om kinderna!! Så solen tar allt.. får inte bli mer än en timme imorgon. Till helgen lovar de till och med kring 100 grader!! Fahrenheit alltså, men ändå jättevarmt!! Så det blir nog stranden eller poolen för mig!:) Jag drar förresten ner till Newport på lördag eller söndag där jag ska göra något kul på söndag!:) Mer om det imorgon nu måste jag sova... eller jag kanske måste kolla lite "Sverige Pussas och Kramas" först...

Godnatt LA! Godmorgon Sverige!
Kramar
//Marika


Kommentarer
Postat av: B.e

skule vilja veta lite allmänt om LA, när är det som varmast? hur är invånarna? och när är bästa perioden att åka, om man vill undvika turismer (vilket säkert inte går, men när är det högsäsong)
Och hur är det med engelskan? Hur var det för er, pratar ni typ flytande nu? :P

2008-05-14 @ 18:26:52
Postat av: Marika, Karin, Matilda

SVAR til B.e: Bästa vädret här är i augusti, september, eller det är då det är som varmast i alla fall. Så om du åker i september är det inte mycket turister här så det är nog den bästa månaden!:) Ja, det kan man väl säga att vi pratar flytande nu!
/ Living LA

2008-05-15 @ 06:15:05
URL: http://livingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0