Min Kamera!


Juste!! Jag har ju glömt att berätta vilken kamera jag köpte i söndags. Kameran som jag skulle köpa (Canon) fanns inte på det Costcot som vi åkte till så jag slog till på den här istället! Men oroa er inte, jag har 3 månader på att bestämma mig om jag vill ha den eller inte, på Costco kan man lämna tillbaka ALLT!;) Men jag har nästan blivit kär i den här kameran för den är jätteliten och det bästa av allt, den är GRÖN!! Jättesnygg! När jag köpte kameran fick jag också med ett jättefint läderfodral och ett memorycard och hela kalaset gick bara på 170 dollar (ca 1000 SEK) med tax och allt! Så vi får väl se om jag byter eller inte..

//Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0