Livet är orättvist

Väldigt dålig blogging från min sida måste jag erkänna.. men det är faktiskt för att livet är orättvist! Jag jobbar alltid till 9-10 på kvällarna och Matilda och Karin slutar alltid runt 7... Så där har jag i alla fall en ursäkt. Nu är Matilda och Karin på väg att hämta upp Elina, Karins svenska kompis som ska vara här med oss i två veckor!:) Det ska bli kul att träffa henne. De tre ska sen åka upp till våra polare på UCLA som har en jättestor avslutningsfest ikväll:) Eller en av avslutningsfesterna, men det här skulle tydligen vara den största!:) Åhh jag vill ju också följa!! Men men, livet är inte rättvist, jag är här hemma och jobbar (klockan är nu 09.12 pm). Så nu sitter jag och klipper ut stora blommor och målar världens olika flaggor på dem samtidigt som vi kollar på Hannah Montana (min och min värdflickas nya grej hehe), det är rätt kul faktiskt:p men jag skulle ju mycket hellre vilja vara me tilda och karin just nu... Men just ikväll skulle min värdpappa bort och min värdmamma vet man aldrig när hon kommer hem...

Tidigare idag var jag och min värdflicka på Farmers Market här där vi bor och då var vi med i ett lotteri, det fanns många fina priser, men vet ni vad jag vann!?!? hahaah nee jag måste fota den och visa er i ett annat inlägg.. men det får bli när jag har slutat nu måste jag fortsätta jobba..

Kramar
Marika
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0