Kändisfest

Ooops! Jag har inte hunnit berätta om min fredag och lördag i florida. På fredagkvällen var det i alla fall dags för The Party med stort P. Ett röda mattan event i en av Disney Worlds parker. Jättegod mat, roligt folk och många nya kändiskontakter att ta med hem till LA. Kvällen avslutades med VIPinträde på en privatfest i Disneys Magic Kingdom och lite eftersnack med Joe Jonas!;) 

På lördagen var det sound check för Miley Cyrus, Cheetah Girls, The Jonas Brothers m fl inför den stora konserten på kvällen.



btw. imorse (söndagmorgon) så plingade det till i min mobil, The Jonas Brothers är på väg till LA!:p

Kramar
Marika

Kommentarer
Postat av: k

aaaaah, alltså jag blir så himla avundsjuk :D The Jonas Brothers liksom. Jag vill verkligen flytta till LA.

Men kan inte ni skriva om ett inlägg typ om vad ni jobbar med, hur en vanlig dag ser ut, hur ni hittade lägenheter o.s.v

2008-05-05 @ 20:10:41
Postat av: k

aaaaah, alltså jag blir så himla avundsjuk :D The Jonas Brothers liksom. Jag vill verkligen flytta till LA.

Men kan inte ni skriva om ett inlägg typ om vad ni jobbar med, hur en vanlig dag ser ut, hur ni hittade lägenheter o.s.v

2008-05-05 @ 20:11:10
Postat av: angelina=]

vet du hur avundsjuk ja är på dej
nu!
Jag älskar jonas brothers =)
oohh guud lite efter snack med joe jonas:)
jah ÄLSKAAAAAR HAANN

2008-05-13 @ 22:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0