JulklappsSPA!

Spa Gaucin - Spa Resorts in - Dana Point

Äääntligen!!! På söndag ska jag äntligen få min efterl ängtade julklapp av mina föräldrar!:D Den innebär massage på lyxiga spaet St Regis i Dana Point lite utanför Newport!!:D Alltså det är inte deras fel att jag inte fått min julklapp förrän nu (5 månader senare!!) utan det har bara varit så fult upp här hela tiden!! Men på söndagmorgon eller på lördagkväll åker jag i alla fall ner till Stina och Samme i Newport och söndagen ska jag och Stina spendera på spaet!! Åhh vad skönt det ska bli! Jag har inte riktigt bestämt vilken sorts massage jag ska välja än, men vi ska i alla fall ta så att vi får i samma rum med öppen brasa, en liten fördrink och snacks! Det ska bli så mysigt.



//Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0