Hej hej hallå dagboken!


Det blev inget inlägg för mig imorse, jag var tvungen att så snabbt som möjligt lämna huset eftersom städerskan är här idag!! För er som inte vet så HATAR hon mig!! så jag försöker att hålla mig ur vägen så mycket som möjligt... Nu är hon i alla fall klar med nedervåningen av vårt hus så nu vågar jag mig snart till köket för att fixa lunch till mig:p
Efter frukost och lite jobb imorse så stack jag i alla fall till gymmet och sen en liten sväng förbi ROSS (en jättebra affär med en massa märkeskläder, väskor och framförallt skor till bra priser) för att se om de fått in något nytt. Efter det slappade jag i en solstol på balkongen med en bok och lite snacks, det ör jättefint väder här nu!:) Jag snackade också med Matilda och Karin, de verkar ha det jättebra på Hawaii och när jag ringde så var de precis på väg hem från frukostmötet där de planerat allt de ska göra i veckan. De ska ha fullt upp, det var vattenfall, snorkling, Pearl Harbor, North Shore mm inplanerat!:) De ligger tre timmar efter mig här i LA och 12 timmar före er i Sverige!

Men nu måste jag gå och fixa lunch, snart jobb för min del... Någon i gänget måste ju dra in pengarna alla kan ju inte glassa runt på Hawaii!:p

Kramar
//Marika  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0