Härlig SPAdag!:)

Ne, jag har inte glömt bort bloggen. Jag kom hem sent igårkväll (söndag) och denna dag har varit busy...

Helgen spenderades ju i Newport och på söndagmorgonen tog vi det i lugnt och låg sedan vid deras (Samuel och Stinas) pool några timmar innan jag och Stina åkte ner till Laguna Beach och lyxhotellet St Regis där vi skulle få vår massage. Det kändes ganska så lyxigt när vi gled fram till den pampiga entren i deras nya BMW M5 (valet parking såklart). Sedan chillade vi i spaet, där allting man behövde fanns från duschgrejer, badrockar, rakhyvlar och hårprodukter till frukt och nötter. Massagen var otroligt skön!! Det går inte att beskriva! Vi tog vad som kallades Couples Massage så vi låg i samma rum framför en kamin, tända ljus och lugn musik. Efter massagen leddes vi ut i loungen där vi satt och slappade med ett glas vin och bara myste. Sedan gick vi ner till spaavdelningen där vi låg i steamroomet med kalla gurkor på ögonen och en kall handduk över ansiktet, sen blev det lite jacuzzi innan vi beslutade att det var dags att börja duscha och göra oss iordning. En grymt härlig upplevelse! På vägen hem från spaet åte vi och handlade mat för vår grillkväll. Det blev en jättegod middag! Pricken över iet var Stina och Samuels amerikanska kompis Trent som också var och hälsade på (förutom deras andra polare "låtsasmange" haha) som var sjukt underhållande!:D Efter middagen höll vi på med busringningar till en massa svenskar och Trent är värsta skådespelaren med en massa olika röster och sjuk fantasi så det hela slutade med att alla låg på golvet och höll på att dö av skratt hahah... När klockan sen passerade 12 började jag ge mig iväg hem mot LA igen för jobb på måndagmorgon... Men det blev en härlig helg för mig i alla fall och tack så mycket för julklappen mamma och pappa!!!:) Den uppskattades verkligen!

image543
Marika på väg till SPAet



Imorgonkväll kommer äntligen mina älsklingar hem!! Åhh vad jag saknar dem!!  

Bilder från spaet kommer!:)

Massa kramar
Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0