Älska LA

Jag håller med Matilda fullt ut!
Haha, vilken dag! Höll dock på att sluta illa där ett tag om jag hade kommit ännu mer försent till jobbet! men som tur var klarade jag mig riktigt fint :)

Var idag även med "min" (mitt au pair barn) 6-åriga Kate på en focus-group uppe i Westwood. När jag satt där och försökte fördriva en timmes väntan i ett ganska så trist väntrum började jag bläddra i lite olika magasin.
På första tidningen som jag tar upp är Jessica Alba på omslaget.
Känndes nästan lite lustigt... Några timmar tidigare pratade jag med henne, och nu sitter jag och läser en världskänd tidning med henne på omslaget...

Mycket kul man får  uppleva i LA ;)

image511
(Tidningen är från från februari dock)


Kram
Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0