Torsdagkväll

Nu är det torsdagkväll och jag (Marika) har precis kommit hem från min salsaklass!:) Jag älskar verkligen salsa, har aldrifg dansat det förrän jag kom till USA men ni ska veta hur kul det är, jag längtar tills jag blir nog bra så att vi kan gå ut på salsaklubbar, det ska visst finnas en jättebra i LA downtown där de har salsa på en våning, vanlig klubbmusik på en våning och någon annan slags musik på den andra, det är ett jättestort ställe! Nu kommer snart hela gänget (Matilda, Karin, Arash och Victor) hem till mig, det är FF här nu för min familj är borta hela helgen! Så vi ska nog kolla någon film eller så ikväll, kanske det äntligen blir Juno (som har legat här hemma i några månader men jag ändå inte har sett..). Sen imorgon blir det avskedsmiddag med Arash och Victor på kändistäta The Ivy!:) Skönt att vara ledig på fredag:)

Snart fredagmorgon i Sverige, hoppas ni får en bra dag!

Puss och kram
Marika

Kommentarer
Postat av: Annamellita

Riktigt grym header ni fått till! :)

2008-03-14 @ 10:19:17
URL: http://annamellita.blogg.se
Postat av: Linneea

Kul att ni börjat uppdatera mera :) Ska planera en USA resa nu i veckan =) kanske blir det LA, blir iallafall riktigt sugen när man läser hur bra ni har det =)

2008-03-14 @ 11:31:12
URL: http://linneal.blogg.se
Postat av: Davve

Salsa låter soft!

2008-03-14 @ 15:46:26
Postat av: Kim

öhh, har Juno kommit ut på DVD än!?

2008-03-14 @ 15:47:26
Postat av: Marika Karin & Matilda

Kim: Njaa... Inte direkt...;)

2008-03-14 @ 17:41:06
URL: http://livingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0