Tiden går fort när man har roligt!

Halooo :)

Hoppas att allt är bra med er!
Idag började jag dagen med en skön promenad runt parken! fick även lite oväntat sällskap... kul!
Vi är som vanligt väldigt bra på planera och har fortfarade inte bestämt vart vi ska ikväll... Men skulle jag gissa så blir det nog Area, Goa, Vila eller Les Deux :)

Något slog mig idag... om EN vecka så kommer min famij hit och hälsar på! Det känns sjukt konstigt.. självklart ska de bli otroligt kul att se dom igen, verkligen!! Men samtidigt kan jag inte fatta att det är över 6 månader sedan (!!) som jag vinkade hejdå till dom och satte mig på planet till New york... Aja, tiden springer iväg när man har roligt! Saknar dom massa i alla fall och ska bli jätte kul att få visa dom allt här! :)

Nu blir de dusch för mig!

Hörs lite senare igen!

/Karin

Kommentarer
Postat av: Linda

Fan vad kul La alltså, arbetar du som barnflicka där eller?

2008-03-28 @ 19:34:10
URL: http://hummingbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0