Sista dagen i Mammoth

Japp, idag var min sista dag i Mammoth. Imorgon ska vi åka vidare till Bishop där vi ska bo på hotell över helgen och fira påsk med min värdfamiljs släkt. Det är en jättemysig släkt med en massa varma och härliga amerikaner, men jag längtar ändå hem till LA och resten av Living LA-teamet! :) På måndag är jag i alla fall hemma igen och då ska vi tre hitta på nya äventyr i LA igen. Nästa helg är faktiskt vår sista helg ensamna tillsammans på väldigt länge, för sen kommer det krylla av nya Sverigebesök och annat! Vilket så klart är hur kul som helst, för hur bra vi än tycker att vi känner varandra, så hade vi ju faktiskt aldrig träffats innan vi kom till LA och har därför inte träffat varandras familjer eller kompisar överhuvudtaget! Vi är väldigt förväntansfulla! :)

image269
Nu ska jag, precis som Marika & Karin, gå och lägga mig.
Stor kram till er! /Matilda.

Kommentarer
Postat av: carolina

Eran blogg är jätte bra, ni skriver om så roliga saker :)

Jag undrar varför ni är i usa? är ni au-pair eller?

2008-03-21 @ 17:25:49
URL: http://carolinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0