Planerna för dagen

God morgon allihopa!

Hoppas att ni haft en bra lördag än så länge!

Skönt att ha sovmorgon idag! jag behövde det... typiskt bara att jag ska vara ledig en hel helg när dom andra jobbar/är borttrest... Fast jag håller tummarna för att Marika slutar snart så vi kan hitta på något!
Planerna för dagen ser ungefär ut såhär:

- Ta en lång promenad
- Gå till affären
- Äta frukost
- Duscha och göra mig iordning
- Hoppas att Marika slutat jobba
- Åka till Downtown och shoppa (först kankse det blir Melrose ave, vi får se!) Vi måste ju ha något snygg att ha på oss på påskfesten på söndag!
- Bestämma planer för kvällen

Japp det är väl ungefär så långt som vi kommit i planeringen! Haha, alltid kul med lite onödigt vetande för er ;)

Nu måste jag sätta igång om jag ska komma någon vart!

Hörs lite senare igen!

Puss och Kram
Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0