News from Mammoth

Jag befinner mig som sagt fortfarande på semester i Mammoth mountains. Dagarna knallar på och det är forfarande strålande sol. Vi har ju tidigare här i bloggen klagat på hur fula amerikaner är, men det måste vara i LA det är så, för här finns det faktiskt riktigt många hetingar. Men sen är det väl kanske något speciellt med snowboardskillar.. de har samma stil hela världen över! Hur det än är, så behöver jag absolut inte oroa mig för att några snowboardkillar ska titta åt mitt håll, det har min skidoutfitt sett till. Tyvärr var inte en skidutrustning det första jag tänkte på att packa ner när jag åkte från Sverige till LA. Så det jag har fått tag på nu är en himla blandning. Jag har den fulaste jackan som världshistorien någonsin har skådat, men jag fick den i julklapp av min värdfamilj så jag MÅSTE ju använda den. Samma sak är det med mössan. Vit med svarta blommor och en toffs mitt på huvudet. Som tur är har jag fått låna Marikas snygga termobyxor, men att låna ut sina handskar till mig kunde hon ju nästan ha skitit i eftersom hon gav mig två vänsterhandskar. Kan ni förstå att snowboardkillarna gärna tittar åt andra hållet? :) De måste ju missta mig för ett barn..

image263
Väldigt vackert är det i alla fall! :)
Kram Matilda

Kommentarer
Postat av: R

Oh schysst, o sånt väder gör ju åkningen dubbelt så kul.(viktigt??:väder lr kläder) kram

2008-03-20 @ 09:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0