Middag på Newsroom

God morgon alla morgonpigga svenskar!

Här är det fortfarande kväll, eller ja, snarare natt nu!
Har vart en riktigt bra söndag idag! Blev ju som sagt hiking i Beverly Hills, och efter att vi duschat och gjort oss iordning bestämde vi oss för att gå ut och äta. Vi ville pröva på något nytt ställe och bestämde oss tillslut för Newsroom på Robertson blvd. Mycket trevlig restaurang med otroligt god mat! Precis när vi skulle gå in på restaurangen stötte vi ihop med två killar från MTV som böjd oss på ett stort event som ska hållas i veckan! Verkade jätte kul så det får vi hoppas att vi kan gå på.

   
Lax ceasar sallad, Tre blandade sallader med lax, och pasta med fisk
Mums!



Kommentarer
Postat av: Sanna

snygg blogg

2008-03-17 @ 08:15:39
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Ida

Var hittar ni alla roliga personer? Jag menar inte fasiken stöter man väl på några karlar på mtv som bara bjuder med folk. Ni måste osa utav någon sorts trevlighet man inte annars stöter på. Jag avundas er och eran underbara tid i LA. Om jag inte tidigare hade varit sugen på att åka som au pair så är jag det definitivt nu.

Btw så har det snöat i Finspång idag.

2008-03-17 @ 18:16:47
URL: http://wackyme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0