Little miss...

God morgon!

Tog lite tid innan jag somnade igår, men när jag väl somnat stensov jag ända tills alarmet ringde imorse! någon verkan måste de där tabletterna haft i alla fall...

Spanade lite bloggar nu imorse och gled som vanligt in på Blondinbellas blogg. Där fick jag syn på det här inlägget. Bilden på Maria gjorde mig väldigt förvånad! Jag visste inte ens att "little miss-tröjorna" fanns i Sverige! (eller det kanske dom inte gör?). Här i "min" familj är i alla fall dom här tröjorna en väldigt stor grej. Det började med att barnen fick "little miss Chatterbox" tröjor, sedan blev det "little miss Trouble", "little miss Sunshine" osv osv.  En dag fick även L (min värdmamma) två linnen med texten "little miss Bossy" och "little miss Bad" (vilket passar henne utmärkt ;)) . Så har det fortsatt sedan dess och vi tycker det är jätte kul med både tröjorna, byxorna, och såklart Tv-showen. Så när jag såg en sådan tröja på Blondinbellas blogg blev jag minst sagt förvånad! Men lite kul var det också :)

image250  image251

image252

Så finns det en tröja som L tyckte passade mig :

image254

Haha, ja söta är dom i alla fall!
Kram Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0