Graderobs-grubbel

Hej Hej!

Idag ska jag, Karin, börja jobba mycket tidigare än vanligt så vi får se vad det blir av den här dagen! Får bli lite snabb-träning och så nu på morgonen bara! Imorgon ryktas det om förmiddags shopping så jag får väl hålla mig tills dess ;) Slutar i alla fall tidigt ikväll också så det är skönt... antar att vi ska träffa sverige-besöket Arash & Victor som kommer tillbaka till LA från San Diego ikväll! Måste medge att jag saknade vrålåket igår ;)

Nu måste jag städa upp här lite! Kanske får en ny garderob i mitt rum idag, och de behövs kan jag säga... haha, börjar redan få sjuk ångest  över hur jag ska få en alla grejer om ett halvår....

Hörs lite senare igen!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0