Dagens msn-konversation

Någon säger: Var bor du då?
Matilda säger: I LA.. du då?
Någon säger: Los Angeles?
Matilda säger: Jaa..
Matilda säger: Du då?

Någon säger: Nästa gång du ska försöka lura någon att du bor i Los Angeles så kan du ju tänka på att man inte har å, ä och ö på datorerna i USA.
Någon säger: Det kanske är din dröm att bo där, haha.
Matilda säger: Haha, va? Vem är du egentligen?
Matilda säger: Driver du med mig?

Någon säger: Nej
Matilda säger: Okej, då vill jag bara säga dig att om man köper en dator i Sverige och tar med den till USA så försvinner inte å, ä och ö bara för att datorn befinner sig i ett land där å, ä och ö inte finns. Eller så kan man göra som jag gjorde och köpa en dator i USA och ändra tangentbordsinställningarna så att man får ett Svenskt tangentbord. Smart va?
 
Tystnad!


Kommentarer
Postat av: Amanda

hahah vem är denne sjuke någon??

2008-03-26 @ 19:50:37
Postat av: Carro

haha jag dööör! fan vilken tönt!

2008-03-26 @ 20:05:45
Postat av: Lana

HAhahah, fan vilken blåst idiot!

2008-03-26 @ 20:43:16
URL: http://lanastyle.blogg.se
Postat av: N

haha! Hysteriskt :D

2008-03-26 @ 21:41:12
URL: http://enjoythesunshine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0