Citat á la Matilda

Idag kom jag på ett citat som vi (jag och Marika) lovade skulle komma med på bloggen.
Det var i måndags när vi satt på favvo-fiket Urth Caffé som vi gled in lite på ämnet hemlängtan... Självklart så saknar man alla nära och kära där hemma jätte mycket, missförstå mig inte, men vi har faktiskt inte haft någon direkt hemlängtan sen vi kom hit. Jag tror mycket av det beror på att, såklart, vi har varann, och sedan också det att det händer så mycket hela tiden att man aldrig riktigt har tid att tänka efter.
Matilda fick i alla fall lite tid att tänka nu förra veckan när hon var bortrest med sin värdfamilj. Inte så att hon fick någon hemlängtan, men när man börjar tänka efter så minns man plötsligt alla dom där stunderna som man nästan trodde man glömt...

Matilda: .... Och när jag satt där och tänkte så kom jag plötsligt att tänka på en gång när jag spydde på ett scoutläger....

Haha, ja alla minns vi olika saker från våran uppväxt! Lite komiskt att det är stunder som denna som man kommer att tänka på såhär i efterhand....

image317
Visst är hon söt när hon sover?

(haha, mobilen som ligger mot hennes öra är en helt annan historia...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0