Älska Entourage!

Jag kollade faktiskt två avsnitt idag och det är extra kul att se den serien nu när man bor här i LA!:) För man känner igen sig överallt, i ett av avsnitten jag såg idag var de faktiskt på ett Coffee Bean som vi varit på och så åt de på en restaurang som ligger precis brevid Beverly Connection (ett litet mall brevid vårt älskade Beverly Center), de tränade också på ett Gold´s Gym (vilket jag också gör, tyvärr inte samma..) De åkte också förbi en massa gator där vi varit, så det är lite kul. Men det bästa med allt är ju Adrian Grenier som spelar Vince, yummie!!;)


image176

Nä, nu ska jag kolla ett till avsnitt innan vårt msnmöte startar. Under mötet bestäms planerna för imorgon (fredag), det kanske blir Nordstrom Rack på förmiddagen:) Planerna för helgen bestäms förhoppningsvis också då, utgång fredag eller lördag? Ja vi berättar så fort vi vet, annars önskar vi er en god morgon där hemma! God natt till alla här i LA!:)
Puss & Kram
/Marika

Kommentarer
Postat av: Linda

hej !
ni har en jätte rolig och intressant blogg .. men jag undrar bara.. vad jobbar ni med i USA ?

2008-03-07 @ 13:45:24
Postat av: Sanna

Hej!
Jag ska också flytta till L.A :D men ni kan ju berätta lite om hur det är och bo där? Vart i L.A man ska bo, för jag har hört att det är lätt att hamna i slumområdena. Så vart i LA ska man bo? Vart bor ni och vad jobbar ni med? Vad gör ni på dagarna förutom att jobba som au-pair? Bor i hos en familj eller har ni egen lägenhet. Kan ni snälla berätta lite? Jag är så nyfiken och är världens gladaste över att jag hittat er blogg. Berätta gärna också hur gamla ni är :)

KRAM på er

2008-03-07 @ 14:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0