Vibrerande mascara??

Alla som känner mig vet att jag grisar sjukt mycket med min mascara, jag kan göra det utan att grisa men det blir helt enkelt inte lika bra då.. Karin har också sin lilla egna teknik på att sätta på mascaran, vilket jag såklart har sagt åt henne haha, men även om det ser rätt roligt ut när hon sätter på den så blir resultatet ändå jättebra!;) Det jag vill komma till är att nu kanske vi måste sluta med våra speciella tekniker när den nya vibrerande mascaran kommer för den ska tydligen "medföra att alla ögonfransar ska få färg runt om hela fransen" utan att man behöver göra särskilt mycket själv... Den ska även vara tidsbesparande, hrm vi får väl se hur bra det funkar, ett försök är det väl ändå värt!?

Nya Ôscillation från Lancôme.Den vibrerande Lancome Ôscillation kommer ut om några månader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0