Mer info...


Jag, mitt värdbarn och hennes kompis. Det här paraplyet ser exakt ut som ett drinkparaply, bara modell större:P Zack & Codys mamma snodde det åt oss, jätteskönt för det var jättevarmt den här dagen!

Jag kanske måste förklara lite mer, jag var på Fashionshowen med min värdfamilj. Eventet anordnades av Ronald McDonalds "Fashion With a Passion" - For Good Times. Dvs, det var ett välgörenhetsevent där pengarna gick till olika camp för cancersjuka barn. En massa kändisar hade skänkt olika saker som man fick bjuda på t.ex. så hade Tyra Banks skänkt lite signade Top Model prylar och foton, kända basketspelare hade signat tröjor osv, biljetter till screeningar för nya hollywoodfilmer, biljetter till kändisfester osv.. Hur mycket som helst!! Man kunde också köpa en massa coola vintageväskor och kläder, men tyvärr för dyra för min budget.. Inträdet som låg på 150 dollar (!!) per person gick också till välgörenhet.
Eventet var utomhus i Century City och man kunde göra manikyr från O.P.I och body lotion med sin EGEN doft osv... Det fanns också en stor buffé med en massa gott!:) På catwalken syntes Zack & Cody (från The Suite Life), Jansen Panettiere (Haydens söta lillebror som snart kommer ut med en ny film) och en massa andra disneyskådisar men de är nog inte så kända i Sverige än så det är ingen idé att jag skriver dem... Jag träffade också några andra roliga människor som jag lärt känna under Disney Games i Florida, vilket var jättekul!:D

Kramar
Marika

Kommentarer
Postat av: Sabina

klart vi vet om disney kändisar. iaf jag. älskar dem alla. speciellt dylan&cole (zack&cody som du skrev), ashley tisdale, miley cyrus, mitchel musso, selena gomez, demi lovato, jonasbrothers m.fl. så skriv så mycket som helst om dem. Älskar att höra saker om dem :D

2008-06-05 @ 21:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0