Utgång på Les Deux

 Efter att jag slutat jobba igårkväll (fredag) åkte jag och hämtade upp brudarna för att dra upp till Hollywood för fest!:D Karin var otroligt snygg i sin nya frisyr (bild på hennes frisyr kommer mamma) och sminkning från vår favoritmake-upartist på Chanel!;) Vi bestämde oss till slut att gå till Les Deux och dit följde också Sebbe med. På Les Deux var det verkligen fullproppat med folk, stället är ganska litet men alla bord var verkligen upptagna och Puff Daddy var också där... Vi träffade också på några polare från Penthousepartyt i downtown LA som vi var på för några veckor sedan. Så det var jättekul att snacka med de litegrann:) Efter stängningsdags blev det efterfest hos David Henrie i Studio City igen!;D En helkväll verkligen, som krävde en skön sovmorgon...

Bilder kommer så fort Matilda kommer hem ikväll!:)

Kramar
Marika

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej , låter som ni hade kul! jag ska till Santa Monica i augusti för att gå på smc,hur är det med åldern när man ska gå ut? både jag och min pojkvän är under 21 blir det problem? ha det bäst!

2008-06-15 @ 16:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0