GOA

Igår blev det utgång i Hollywood och efter lite andningsproblem i bilen (pga alltför mycket hårspray) och att vi blivit bumpade i baken (bilbaken alltså) av en annan bil!!!! OTÄCKT!! Så gick vi till slut till ett av våra favoritställen: Goa!:)

Fixa sig i bilen... som vanligt!






Vi hittade 3 stjärnor som inte var tagna än, så nu är de våra!!


Petra struntade i stjärnan och gick direkt och skafade livvakt!;)

En kul kväll!:D Nu imorse (torsdag) åkte Matilda och hennes familj till Las Vegas på semester:) Karin började jobba nio imorse och jag var uppe före kl åtta.. Puuh alla är rätt trötta! Även Petra, fast hon fick sova till klockan ELVA!!! Nu är jag ändå ledig några timmar så vi får se vad jag och Petra hittar på!:) Imorgon är min allra sista jobbdag, känns helt sjukt!!

Ha en bra dag!
/Marika




Kommentarer
Postat av: Malin

Jag gillar hur ni posar i bakgrunden pa sista bilden :)

2008-06-27 @ 18:58:35
URL: http://malinpavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0