Underbar jobbdag!;)

Ja den här dagen kanske egentligen inte kan kallas jobb.. Men den har varit jätteskön hittills:) Efter mitt värdbarns graduation åkte vi till lyxhotellet Ritz-Carlton och käkade lunch (25 dollar för en sallad!!) sedan låg vi och glassade vid poolen med Pina Coladas (18 dollar!!) Tur att det inte är jag som betalar!!!;) Nu är klockan snart sex på eftermiddagen och mina värdbarn leker med kompisar och båda mina värdföräldrar är hemma så jag tror att jag kans luta nu!?? eller..? Det är det ändå som är svårt med det här jobbet, när jobbar man och när jobbar man inte??  Men nu ska jag ta mig en dusch i alla fall sen får jag väl fråga... Hoppas att Matilda och Karin slutar nart i alla fall så då kanske vi kan träffa bloggtjejerna som just nu är i LA men åker hem imorgon... Juste, det var inte så mycket folk vid poolen eftersom att det inte är säsong än, men Ty Pennington från Extreme Homemakeover var där med sin flickvän. Vi snackade med flickvännen som bar en gul-blå Husqvarna t-shirt!? Hon var inte svensk så man kan ju undra varför hon hade den...

//Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0