Slutet gott, Allting gott

Åh vilken mysig midsommar det blev tillslut! jag känner mig toppen nöjd med kvällen! Våran picknick på standen blev verkligen jätte mysig! ni ska få se bilder senare eller imorgon, loovar! Till och med midsommarkrans (inte kran som det stog i förra inlägget :P) blev det! Var också hur kul som helst att få träffa både Matildas familj och Marikas kompis Petra! Störtsköna människor :)

Imorgon är troligtvis planen Universal Studios, precis som alltid är det ett måste när vi har nya besök ;) Kommer troligtvis vara vääldigt varmt imorgon dock... men vad gör det? vi klagar inte :P

Nu ska jag sova! vill vara pigg imorgon!

Puss och kram
Karin

Kommentarer
Postat av: Caroline Werne

Hur varmt har ni det och hur mycket är klockan hos er när klockan är 12:00 här hemma?

2008-06-21 @ 12:47:59
URL: http://werne.blogg.se/
Postat av: fialotta

vilken tid passar det att jag ringer mirree???

2008-06-21 @ 21:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0