Min weekend i San Diego!

Nu är jag hemma i LA igen! Min helg i San Diego var jättehärlig. På lördagen gick vi som sagt på seaworld hela dagen. Det var precis så kul som Karin redan har berättat här i bloggen en gång tidigare. Massa häftiga shower. Efter en hel dag där var vi supertrötta och åkte till vårt hotell Sheraton. Sjukt fint hotell, där hade jag lätt kunnat stanna ett par dagar till. På morgonen gick vi upp för att njuta av den goda frukost buffén. (Karin är skapligt avundsjuk eftersom vi trånade efter frukostbuffén på sheraton på Hawaii i en hel vecka, värdfamilj med pengar är gött!) Resten av dagen hängde vi bara vid poolen och hade det skönt!

image614
Utsikten från vår balkong! Helt otroligt underbart!

/Matilda

Kommentarer
Postat av: R

ehm, ser väl hyffsat ut!

2008-06-02 @ 11:02:31
Postat av: tove

va vackert med båthamnen så nära!

2008-06-03 @ 11:52:11
URL: http://touvalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0