Graduation

Nu är det onsdagmorgon här och idag är det Graduation som står på schemat för mig och Matilda. Vi har nämligen varsitt värdbarn som går ut femte klass i år och då går man ut elementary school för att börja i middle school efter sommaren. Ett stort steg i livet för ungarna. Så idag klockan 11 så ska jag i alla fall med mina värdfamilj till mitt värdbarns Graduation och sen ska vi åka till lyxhotellet Ritz-Carlton i Marina del Rey och käka lunch och bada i poolerna!:D Så det ser ut att bli en rätt skön dag!:)


Den här bilden togs på Britney och Kevin för ett halvår sedan på Ritz i Marina del Rey, min värdfamilj har även sett hela familjen Beckham några gånger där.. Vi får väl se om vi får syn på någon, annars får vi bara ligga och njuta av det sköna vädret och poolområdet!:D



Hoppas ni får en bra dag!!
/Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0