Ännu en kväll i Beverly Hills!

Ikväll skulle jag åka och hämta Elina & Karin på ett shoppingmall nära Karin. Jag skulle bara gå in där och möta upp dem för att sedan åka vidare till cheesecake factory för middag. Men när jag fick vänta på att de stod och valde klockor inne på Macys så gick jag vidare till väskavdelningen. Och kom därifrån med en Marc Jacobs väska.. shit alltså, jag kan inte ens gå in i en affär utan att köpa nått. Men det var värsta rean på väskan, så det gick lixom inte o missa. Sen är det en annan sak att det trots rean blir en hel del pengar för en fattig au pair. Men äsch, man lever bara en gång. Det blev dessutom en rätt billig middag på cheesecake ;)

Elina köpte också en jättefin guess klocka!
Nu ska Elina & jag sova!
Kram Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0