Wooooooow... Jordbävning i LA

Yttligare en liten bit historia skrevs just nu i mitt liv! Mitt livs första jordbävning!!! (i alla fall som jag har kännt av)
Låg hemma i min säng och helt plösligt känner jag hur hela väggarna och ja, hela huset börjar skaka! Allt som jag lärt mig att man ska göra om det blir en jordbävning (stå under dörrkarmarna, ligga under ett bord etc. etc.) försvann helt och jag fick för mig att jag måste ut! sådan tur var så var det bara en liten jordbävning och den var över innan jag riktigt ens förstått vad som hände, men ändå... Lite chockad blir man ju! Inget man är direkt van vid hemma i Sverige....

/Karin

Kommentarer
Postat av: bitte

otäckt

2008-07-29 @ 21:18:16
URL: http://blondiesliv.devote.se/
Postat av: Marika

ändå coolt!! jag hade velat känna det också!

juste, jag snackade med aaron idag, han är i LA!:)

2008-07-29 @ 23:42:11
URL: http://livingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0