Man kanske ska flytta?

Vaknade imorse av att en helikoper surrade ovanligt högt ovanför vårt hus (är helikoptrar här precis hela tiden, men denna lät högre än någonsin...). Tänkte inte mer på det sedan, och gick ner till huset. Väl där fastnar jag för det som visas på TVn, Haha, Helikopern är från ABC och filmar ett hus som ligger ca. 1 min från där jag bor. Huset är ett lägenhetshus och håller fortfarande på att byggas, och tydligen har Tori Spellings mamma (Candy Spelling) köpt takvåningen för $ 47 miljoner (47 miljoner DOLLAR helt sjukt!!!!!!!!!!). Ett condo för så jävla mycket pengar! och med utsikt över Olympic (en inte så väldigt vacker väl trafikerad gata...), Tur att huset är ganska högt så dom säkerligen får se lite andra saker också ;)


Aaron & Candy Spelling


Tori Spelling


Såhär ser deras nya condo ut änså länge... Klart att flytta in i om ungefär ett år!

Kram
Karin


UPDATE: Precis som alla har påpekat så dog ju Aaron Splling 2006, och det som egentligen skulle sägas var att lägenheten köptes för hans pengar! Läste på ABC´s hemsida och blev lite blind av att "Aaron Spelling pays $ 47 M for LA condo". Sorry att det blev lite fel....

Kommentarer
Postat av: Michelle

Dog inte Aaron Spelling typ 2006? :P

2008-07-23 @ 23:56:14
URL: http://chelli.blogg.se/usa
Postat av: kattis

jo han är ganska så död :P min värdmamma känner tydligen candy så detta pratade vi faktiskt om igår :) helt sjukt mycket pengar!!

2008-07-24 @ 00:35:02
Postat av: Jesper

Haha, jaaa, vi fick oss verkligen ett gott skratt av det här inlägget!



"Klart för dom att flytta in om ungefär ett år!"



Och som andra har nämnt, dog han i juni 2006 - lite mer än 2 år sedan :)

2008-07-24 @ 07:51:22
URL: http://www.sdskies.com
Postat av: emma

Är inte han Aaron död? För mig att jag läst det i någon tidning.

2008-07-24 @ 08:40:07
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: Karin (Living LA)

Sorry att det blev lite fel... Roligt att man kunde bidra till skratt i alla fall jeppe ;)

2008-07-24 @ 08:56:30
Postat av: Olivia

bor du i LA? :)

2010-01-30 @ 03:34:16
URL: http://modernblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0