Mamma Mia i Sverige

Jag då som kom hem till Sverige för en vecka sedan såg Mamma Mia för några dagar sedan och den var helt OOOTROLIG!!!!!! Jag och mina tjejpolare höll på att garva ihjäl oss flera gånger och när filmen var över var vi redo för att dansa på scenen eftersom vi satt på rad 1 närmast duken!;)
Före filmen visade de också reklam för vår polare Aaron Johnsons (se tidigare inlägg) film Angus Thongs and Full Frontal Snogging


som hade premiär i England i fredags, det var lite kul att se!:) Lite kul också att bådeMamma Mia och Angus hade premiär i Sverige före USA annars brukar det ju alltid vara tvärtom, men till er som inte har sett Mamma Mia kan jag verkligen rekommendera den!! Mamma Mia och Sex and the Cityfilmen är de två bästa filmerna i år.

/Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0